z Walerią i Feliksem Tarnowskimi, którzy na początku XIX w. zwiedzali Europę. Szóstoklasiści stworzyli makietę 3D, umieszczając na niej najważniejsze budowle z trasy sławnej pary. Techniki i narzędzia NLP pozwoliły dzieciom spojrzeć na Walerię i Feliksa z różnych stron. – Podobało mi się to, że mogłam nauczyć się czegoś nowego w całkiem inny niż dotychczas sposób – mówi Lenka, uczestniczka projektu.
Mariola Świąder, Piotr Bednarski
Wiedeń, Wenecja, Padwa, Werona, Rzym – to tylko część miast, które zwiedzili uczniowie klasy 6b w ramach Innowacji MK pod hasłem „Jak efektywnie się uczyć?”. To była wspólna podróż
z Walerią i Feliksem Tarnowskimi, którzy na początku XIX w. zwiedzali Europę. Szóstoklasiści stworzyli makietę 3D, umieszczając na niej najważniejsze budowle z trasy sławnej pary. Techniki i narzędzia NLP pozwoliły dzieciom spojrzeć na Walerię i Feliksa z różnych stron. – Podobało mi się to, że mogłam nauczyć się czegoś nowego w całkiem inny niż dotychczas sposób – mówi Lenka, uczestniczka projektu.
Mariola Świąder, Piotr Bednarski
![](https://szkolamalyksiaze.pl/wp-content/uploads/2022/04/278006752_520727079416865_86606230126780413_n-1.jpg)
![](https://szkolamalyksiaze.pl/wp-content/uploads/2022/04/277976146_519271379872543_3354176487469573334_n-1.jpg)
![](https://szkolamalyksiaze.pl/wp-content/uploads/2022/04/277904677_1683409885337832_3457613376636403293_n-1.jpg)
![](https://szkolamalyksiaze.pl/wp-content/uploads/2022/04/277887069_398888271635498_8827331983375532566_n-1.jpg)
![](https://szkolamalyksiaze.pl/wp-content/uploads/2022/04/277824615_1618374921875808_3452210148419804234_n-1.jpg)