1. Do której klasy uczęszcza Pani/Pana dziecko? 4a4b5a6a6b78a8b 2. W jaki sposób dziecko wypowiada się o nauczycielu matematyki? z sympatiąz szacunkiemz niechęciąobojętnienic nie mówi 3. Proszę ocenić w skali od 1 do 5 poszczególne obszary pracy/cechy nauczyciela, podczas gdy 1 znaczy – bardzo źle, a 5 – bardzo dobrze. Przygotowanie nauczyciela do zajęć 12345 Sposób wykładania treści przez nauczyciela 12345 Poziom zrozumienia zagadnień z lekcji przez Pani/Pana dziecko 12345 Punktualność 12345 Kultura pracy na lekcji 12345 Kreatywność 12345 Zaangażowanie 12345 Jakość informacji zwrotnej jaką otrzymuje dziecko 12345 4. Proszę odpowiedzieć tak/nie/czasami Czy sprawdziany/testy są zawsze zapowiadane z wyprzedzeniem taknieczasami Czy nauczyciel podaje zakres materiału na sprawdzian/test? taknieczasami Czy nauczyciel oddaje w terminie sprawdzone testy? taknieczasami Czy nauczyciel omawia oddawane sprawdziany/testy? taknieczasami 5. Co najbardziej ceni Pani/Pan w pracy nauczyciela? 6. Czy jest coś, co przeszkadza Pani/Panu w pracy nauczyciela? 7. Czy Pani/Pana dziecko uczęszcza na korepetycje z nauczanego przedmiotu? taknie 8. Jeśli tak, to jaka wg Pani/Pana jest tego przyczyna?