Liceum

    1. Do której klasy uczęszcza Pani/Pana dziecko?
    4a4b5a6a6b78a8b

    2. W jaki sposób dziecko wypowiada się o nauczycielu matematyki?

    z sympatiąz szacunkiemz niechęciąobojętnienic nie mówi

    3. Proszę ocenić w skali od 1 do 5 poszczególne obszary pracy/cechy nauczyciela, podczas gdy 1 znaczy – bardzo źle, a 5 – bardzo dobrze.

    Przygotowanie nauczyciela do zajęć

    Sposób wykładania treści przez nauczyciela

    Poziom zrozumienia zagadnień z lekcji przez Pani/Pana dziecko

    Punktualność

    Kultura pracy na lekcji

    Kreatywność

    Zaangażowanie

    Jakość informacji zwrotnej jaką otrzymuje dziecko

    4. Proszę odpowiedzieć tak/nie/czasami

    Czy sprawdziany/testy są zawsze zapowiadane z wyprzedzeniem

    Czy nauczyciel podaje zakres materiału na sprawdzian/test?

    Czy nauczyciel oddaje w terminie sprawdzone testy?

    Czy nauczyciel omawia oddawane sprawdziany/testy?

    5. Co najbardziej ceni Pani/Pan w pracy nauczyciela?

    6. Czy jest coś, co przeszkadza Pani/Panu w pracy nauczyciela?

    7. Czy Pani/Pana dziecko uczęszcza na korepetycje z nauczanego przedmiotu?
    taknie

    8. Jeśli tak, to jaka wg Pani/Pana jest tego przyczyna?