z Walerią i Feliksem Tarnowskimi, którzy na początku XIX w. zwiedzali Europę. Szóstoklasiści stworzyli makietę 3D, umieszczając na niej najważniejsze budowle z trasy sławnej pary. Techniki i narzędzia NLP pozwoliły dzieciom spojrzeć na Walerię i Feliksa z różnych stron. – Podobało mi się to, że mogłam nauczyć się czegoś nowego w całkiem inny niż dotychczas sposób – mówi Lenka, uczestniczka projektu.
Mariola Świąder, Piotr Bednarski
Wiedeń, Wenecja, Padwa, Werona, Rzym – to tylko część miast, które zwiedzili uczniowie klasy 6b w ramach Innowacji MK pod hasłem „Jak efektywnie się uczyć?”. To była wspólna podróż
z Walerią i Feliksem Tarnowskimi, którzy na początku XIX w. zwiedzali Europę. Szóstoklasiści stworzyli makietę 3D, umieszczając na niej najważniejsze budowle z trasy sławnej pary. Techniki i narzędzia NLP pozwoliły dzieciom spojrzeć na Walerię i Feliksa z różnych stron. – Podobało mi się to, że mogłam nauczyć się czegoś nowego w całkiem inny niż dotychczas sposób – mówi Lenka, uczestniczka projektu.
Mariola Świąder, Piotr Bednarski