Wycieczka do Warszawy

To był piękny dzień…11 X byliśmy w Warszawie. Bardzo intensywny i pełen wrażeń czas. Najpierw wspaniała lekcja historii w Muzeum Powstania Warszawskiego. To miejsce zawsze robi wrażenie a wielu było tam po raz pierwszy. Z uwagą oglądaliśmy eksponaty i wsłuchiwaliśmy się w relacje świadków tych wydarzeń…klimat robi wrażenie. W godzinach wieczornych zaś …cudowna ” Polita” …

Wycieczka do Warszawy Read More »

Dzień Nauczyciela

Dzień Nauczyciela to pierwsza aktywność, na której mogliśmy zobaczyć pracę nowego Samorządu Uczniowskiego. Miłe chwile dla pedagogów to efekt świetnej organizacji i zaangażowania całej ekipy. Dziękujemy za kwiaty, słodycze i ciekawy scenariusz imprezy. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

MŁODZIEŻ GŁOSUJE !

8 października, odbyły sie w naszej szkole prawybory parlamentarne. Młodzież wykazała się ogromnym zaangażowaniem. Frekwencja wyniosła 79 %. Nad przebiegiem czuwały dwie komisje wyborcze złożone z uczniów klas pierwszych. Zwycięstwo przypadło KW Konfederacji Wolność i Niepodległość , który zdobył 27,4 %. Drugie miejsce zajął KW Sojuszu Lewicy Demokratycznej otrzymując 26,5 % głosów.Trzecie miejsce przypadło KW …

MŁODZIEŻ GŁOSUJE ! Read More »

Dzień Chłopaka w LO

W poniedziałek 30 września uczniowie i uczennice z klasy 2a i 2b liceum wybrali się na bilard i pizzę aby świętować tą niesamowitą okazje jaką jest Dzień Chłopaka. Wspólnie spędzony czas na grze był okazją do zrelaksowania i odstresowania oraz miłą przerwą od nauki. Ten dzień z pewnością możemy zaliczyć do udanych. Zapraszamy do obejrzenia …

Dzień Chłopaka w LO Read More »

Wyniki wyborów do SU 2019/20

Gratulacje dla nowych członków Samorządu Uczniowskiego naszego liceum. 95% frekwencji i nowe władze 😁 Przewodnicząca: Dominika Darasz,Zastępca: Bartosz Rożek,Członkowie: Maja Barsznica,Marcelina Gonciarz,Dominika Łącz,Jakub Solarski Brawo! Dziękujemy także komisji wyborczej oraz opiekunowi SU pani Agacie Saracen za wspaniałą organizację i sprawne przeprowadzenie wyborów . Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

Wróciliśmy z Bieszczad!!

Dzień pierwszy – wyprawa do schroniska Chatka Puchatka na Poloninie Wetlińskiej. Droga stroma i wyboista ale w końcu zdobyliśmy szczyt! Na górze przyjemny chłodny wiatr, bliżej do nieba… można się schować w wysokich trawach i nabrać sił do dalszej wędrówki. potem już z górki i niby łatwiej ale i tak niektórzy zgubił drogę… potem obiad …

Wróciliśmy z Bieszczad!! Read More »

Spotkanie z wychowawcą

Rodziców klas maturalnych zapraszamy na spotkanie z wychowawcą oraz szkolenie maturalne w czwartek 26 września o godz 17.Wywiadówka dla rodziców klas pierwszych i drugich odbędzie się dnia dnia 3 października, w czwartek o godz 17. Zapraszamy serdecznie w imieniu dyrekcji i wychowawców.